TIMMI Smart Hospital

Jonon­hallinta

TIMMI Jononhallinta ohjaa potilaat oikean oven luokse. Hoitohenkilökunta näkee reaaliaikaisen jonotilanteen ja voi kutsua odottavan potilaan sisään vastaanottohuoneeseen tai palvelupisteeseen. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti jokin odotustiloissa sijaitseva näyttölaite, josta asiakkaat näkevät paikan, johon heitä kutsutaan asiointinumerolla. TIMMI Jononhallintaa käytetään usein yhdessä TIMMI Tilavarausohjelmiston ja TIMMI Itsepalveluautomaatin kanssa.

TIMMI Jononhallinta ohjaa potilaat oikean oven luokse

Hospital - TIMMI Jononhallinta

TIMMI Jononhallinta ohjaa potilaat oikean oven luokse. Hoitohenkilökunta näkee reaaliaikaisen jonotilanteen ja voi kutsua odottavan potilaan sisään vastaanottohuoneeseen tai palvelupisteeseen. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti jokin odotustiloissa sijaitseva näyttölaite, josta asiakkaat näkevät paikan, johon heitä kutsutaan asiointinumerolla.

TIMMI Jononhallintaa käytetään usein yhdessä TIMMI Tilavarausohjelmiston ja TIMMI Itsepalveluautomaatin kanssa. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti aulatiloihin ja ovenpieliin sijoitetut näyttölaitteet, jotka ohjaavat potilaat paikalle.

Jononhallintaohjelmistoa voidaan käyttää niin ajanvarauksellisten kuin ajanvarauksettomien palveluiden jonojen käsittelyyn. Ajanvarauksellisten palveluiden näyttäminen jononäytöllä vaatii integraation TIMMI-järjestelmän ja asiakkaan ajanvaraustiedon sisältävän järjestelmän välillä (esim. potilastietojärjestelmä).

Käytännössä järjestelmä sijoittaa potilastietojärjestelmästä saadun ajanvaraustiedon perusteella asiakkaan oikeaan jonoon TIMMI Jononhallintaohjelmistossa. TIMMI Itsepalveluautomaatilla ilmoittautumisen yhteydessä asiakas saa vuoronumeron, sekä ohjeet odotusaulan löytämiseksi asiointilipulle. Tämän jälkeen aulatiloihin sijoitetut TIMMI Infonäytöt ohjaavat asiakkaan oikean vastaanottohuoneen luokse. Hoitohenkilöstö näkee kun asiakas on ilmoittautunut ja kutsuu asiakkaan sisään yhdellä napin painalluksella TIMMI Jononhallintaohjelmistosta. Kutsu näytetään aulan infonäytöllä, ovenpielinäytöllä tai molemmissa.

Jononhallintaohjelmistolla organisaatiosi voi mm.:

  • Automatisoida asiakkaiden ohjaamisen
  • Sujuvoittaa asiointia
  • Tarjota yksinkertaisen käyttökokemuksen hoitohenkilöstölle
  • Tilastoida asiakasvirtoja sekä jonotus- ja odotusaikoja
  • Kutsua vastaanotolle vuoronumerolla henkilön nimen sijaan

Ominaisuudet

  • Henkilökohtaisen asiakasjonon hallinta ml. ilmoittautuneiden asiakkaiden näyttäminen jonossa sekä kutsumistoiminnot
  • Yleisen asiakasjonon hallinta sisältäen mahdollisuuden käsitellä sekä ajanvarauksella että ilman ajanvarausta tulleita asiakkaita
  • Toisen hoitohenkilön tai palvelun jonotilanteen tarkastelu
  • Jonon tai yksittäisten potilaiden siirtäminen toiselle hoitohenkilölle esimerkiksi hoitohenkilön sairastumisen johdosta

Integraatiot

  • TIMMI Tilavaraus
  • TIMMI Itsepalveluautomaatti
  • TIMMI Aulan infonäyttö
  • TIMMI Ovenpielinäyttö
  • Potilastietojärjestelmä
  • Paikannusjärjestelmä
  • Kulunvalvonta
  • Ajanvarausjärjestelmä
Jonon­hallinta

Timmi Quote mark
Päätimme Timmin kanssa onnistua ja pistimme hihat heilumaan!
Virva Hartikka
Tietohallintopäällikkö
Työterveys Aalto Oy
Timmi Quote mark
Pystymme yksinkertaistamaan asiakkaiden kulkua ja vähentämään tarvetta käydä palvelutiskillä.
Lilli Rantahakala
Vastaava hammaslääkäri
Terveystalo
Timmi Quote mark
Me otettiin TIMMI Smart Hospital käyttöön myös toisessa toimipisteessämme ja aiomme ottaa sen käyttöön myös muissa toimipisteissämme.
Jukka Nurminen
Tietohallintopäällikkö
Pirte työterveys ja lääkärikeskus

Uusimmat julkaisut

Tehdään teille sopiva kokonaisuus

Itsepalveluautomaatti

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Ilmoittau­tuminen

TIMMI Ilmoittautuminen on ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon yksiköiden ilmoittautumisen ja tehokkaan tilankäytön haasteisiin. Ilmoittautuminen toimii mobiilissa tai itsepalveluautomaatilla ja se ohjaa asiakkaat vastaanottohuoneen ovelle asti.

Tilavaraus­automaatio

TIMMI Smart Hospital automatisoi tilojen hallinnan ja asiakasvirran ohjauksen. Sen ytimessä on älykäs algoritmi, joka löytää automaattisesti esimerkiksi lääkärille sopivan työtilan hänen jokaista työvuoroaan varten.

Infonäyttö

Infonäytöillä voidaan esittää esimerkiksi kutsuja vastaanotolle tai näyttää lista vastaanottavista hoitohenkilöistä ja heidän huoneistaan.

Ovenpielinäyttö

Ovenpielinäyttö sijaitsee nimensä mukaisesti oven pielessä. Sillä voidaan esittää esimerkiksi vastaanottohuoneen jonotilanne ja sisäänkutsut.

Rajapinnat

TIMMI Smart Hospital on järjestelmien järjestelmä, jossa tiedonvälitys on saumatonta, luotettavaa ja tietoturvallista. Tämä on meidän ydinosaamistamme: olemme toteuttaneet asiakkaillemme yhteensä yli 150 erilaista järjestelmäintegraatiota. Meillä on kattava katalogi valmiita rajapintoja, joka kasvaa jatkuvasti täyttäessämme asiakkaidemme tarpeita.

TIMMI Tilavarausautomaatio on hyvä esimerkki integraatioiden voimasta. Se yhdistää tietoa lukuisesta eri lähteestä: potilastietojärjestelmästä datan potilaiden vastaanotoista ja henkilökunnan työvuoroista sekä Tilavarausohjelmistosta tiedot tilojen varustelusta, käyttötarkoituksista ja varauksista. Näiden pohjalta tuotetaan tieto hoitotapahtumien sijainnista, ajankohdasta ja osanottajista. Henkilökunta saa tiedot suoraan kalenteriinsa ja potilaat ohjataan paikalle itsepalveluautomaateista ja erilaisista infonäytöistä koostuvalla TIMMI Potilasvirtojenhallinta -kokonaisuudella.

Itsepalvelu­automaatti

Kehitimme TIMMI Itsepalveluautomaatin potilasvirtojen hallintaan: ilmoittautuminen ja asiakaspalvelu ovat yleisimpiä pullonkauloja terveydenhuollossa.

TIMMI Itsepalveluautomaatin avulla potilaat voivat nopeasti ja helposti ilmoittautua vastaanotolleen. Tämän ansiosta jonottamiseen tarvitaan vähemmän aikaa ja tilaa.

Seuraavaksi potilas ohjataan suoraan oikeisiin odotusauloihin ja vastaanottohuoneisiin. Henkilökunta saa tiedon, kun heidän potilaansa ovat valmiina kutsuttavaksi vastaanotolle.

TIMMI Itsepalveluautomaatti on integroitu osaksi TIMMI Smart Hospital -järjestelmää. Erityisesti yhdessä TIMMI Tilavarausautomaation kanssa IPA luo sujuvan ja stressittömän ympäristön sekä potilaillenne että ammattilaisillenne.

Jonon­hallinta

TIMMI Jononhallinta ohjaa potilaat oikean oven luokse. Hoitohenkilökunta näkee reaaliaikaisen jonotilanteen ja voi kutsua odottavan potilaan sisään vastaanottohuoneeseen tai palvelupisteeseen. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti jokin odotustiloissa sijaitseva näyttölaite, josta asiakkaat näkevät paikan, johon heitä kutsutaan asiointinumerolla.

TIMMI Jononhallintaa käytetään usein yhdessä TIMMI Tilavarausohjelmiston ja TIMMI Itsepalveluautomaatin kanssa. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi tyypillisesti aulatiloihin ja ovenpieliin sijoitetut näyttölaitteet, jotka ohjaavat potilaat paikalle.

Tilavaraus

Tilavarausohjelmistomme on ollut yksi alansa käytetyimmistä ratkaisuista koko 2000-luvun ajan. Loppuunsa hiottu käyttäjäkokemus, laajan käyttäjäkuntamme ohjaama tiivis kehitystahti sekä jatkuvasti kasvava valikoima ominaisuuksia, rajapintoja ja käyttötapauksia tekevät TIMMI Tilavarauksesta varman valinnan nyt ja tulevaisuudessa.

TIMMI Tilavaraus muodostaa kivijalan myös TIMMI Smart Hospital -kokonaisuudelle.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Jukka Valkonen
jukka.valkonen@timmi.fi
+358 50 557 8113
Jukka Valkonen Timmin Toimitusjohtaja

Pistä rohkeasti viestiä tulemaan. Emme tykitä sinulle myyntipaasausta. Olemme korkeintaan innokkaita insinöörejä. Tämän kaavakkeen viesteihin vastaa toimarimme Jukka.

Mahtavaa! Viestisi lähti matkaan mallikkaasti.
Jokin meni pieleen. Viitsisitkö vielä tarkistaa kentät.
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.
cookies