Case

TIMMI Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset – syksy 2022

·
24.1.2023
·
Lataa koko juttu PDF-tiedostona
Mahtavaa! Tässä on juttu PDF-tiedostona. Jos latauksessa on ongelmia, niin pistä rohkeasti viestiä osoitteeseen myynti@timmi.fi.
Avaa ja lataa PDF
Jokin meni pieleen. Viitsisitkö vielä tarkistaa kentät.
  • Projektin seikkaperäinen läpikäynti.
  • Mitä tuloksia saatiin aikaan.
  • Ei automaattista uutiskirjettä.
  • Helppo näyttää johtoryhmälle.
Timmi Quote mark

Käytetyt ominaisuudet

No items found.

Selvitämme asiakkailtamme erilaisin kyselyin, mitä he ajattelevat palveluistamme. Kyselyjen vastausten avulla toimintaa kehitetään asiakkaiden toiveita kuunnellen. Syksyllä 2022 sähköpostitse toteutettu asiakastyytyväisyyskysely kertoo, että olemme onnistuneet vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin kiitettävästi. Rakentava palaute ja ratkaisuehdotukset antavat myös avaimia kehittää toimintaa entisestään. 

Kysyimme asiakkailtamme tyytyväisyydestä asiakaspalveluun, koulutuksiin, tuotteeseen sekä toiveita viestintään. Kaikkien kategorioiden keskiarvo on 3,8 (asteikolla 1-5). Kiitosta saavat koulutukset ja ohjelmistojen monipuolisuus. Erityisesti toivotaan lisää kokemusten jakoa, verkostoitumista sekä käyttäjälähtöisyyttä. Ratkaisujen toteuttaminen käyttäjien ja asiakkaiden toiveita kuunnellen on toimintamme perusta. 

Annetaan tulosten puhua puolestaan – kiitämme arvokkaasta palautteesta ja kehitämme toimintaamme teitä kuunnellen!

Selvitimme asiakkaidemme tyytyväisyyttä asiakaspalveluun ja vastausten nopeuteen. Vastausten perusteella asiakaspalvelu sai keskiarvoksi 3,8. Valtaosa vastaajista kokee, että kysymyksiin vastataan riittävän nopeasti. 

Tulokset kertovat: Onnistuimme koulutuksissa

Erityistä kiitosta saavat TIMMI Koulutukset, joiden keskiarvo ylsi 3,9. Kysyimme asiakkailtamme, kuinka hyvin koulutukset vastaavat heidän tarpeitaan ja kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat koulutuksiimme. 

Valtaosa pitää koulutuksia tarpeita vastaavana. Osa vastaajista toivoo käyttäjälähtöisempää otetta sekä muiden Timmi-käyttäjien kokemusten kuulemista. Joku kokee, että parhaiten oppii ohjelmistoa käyttämällä. Vastaajat kertoivat myös oppivansa uutta ja saavansa apua ongelmiin. 

“Paikan päällä pidetty koulutus oli hyvä ja sisällöltään monipuolinen. Olen myös etänä saanut apua ongelmatilanteissa."
"Peruskoulutuksen lisäksi olisi kiva kuulla muiden käyttäjien tapoja ohjelman käyttöön."

Jatkamme jatkossakin koulutusten järjestämistä etänä verkkokoulutuksena (76% vastaajista) ja paikan päällä asiakkaan tiloissa (41%) toiveitanne kuunnellen. 

Viestimme jatkossakin sähköpostitse

Panostamme edelleen viestinnässämme sähköpostiin sekä uutiskirjeeseen, koska suurin osa vastaajista toivoi tietoa Timmin palveluista, tuotteista, uutuuksista ja ajankohtaisista asioista näiden kanavien kautta. Olemme myös kehittäneet verkkosivujamme viime vuoden aikana. 

Tuotteita kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa

Selvitimme myös, mitä mieltä asiakkaamme ovat tuotteistamme. Kyselyn perusteella tyytyväisyys tuotteeseen on 3,7. Kyselyn vastaajista 69% oli tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen tuotteeseemme ja 24% piti tuotetta hyvänä. 

Ohjelmistoa kehutaan kattavaksi ja monipuoliseksi sekä tarpeita vastaavaksi. Asiakkaat toivovat pääasiassa lisää selkeyttä valikoihin, helpotusta raportointiin, nopeampaa kehitystyötä sekä mobiiliversion kehitystä. 

Haluamme tässä vaiheessa kertoa teille, että asiakkaiden toiveisiin on vastattu sähköisen asioinnin uudella käyttöliittymällä, jonka kehityksessä on keskitytty erityisesti käytettävyyteen. “Sähköisen asioinnin käyttöliittymä TIMMI 360 parantaa kuntalaisen asiointia ja toimii sujuvasti mobiilissa”, avainasiakaspäällikkö Miia Mustonen kommentoi.

Tutustu TIMMI 360 lisää täällä.

Yli 80% suosittelisi Timmiä kollegalle

Kyselyyn vastanneista 80% suosittelisi Timmiä mielellään tai erittäin mielellään kollegalle. Kokonaisuudessaan suosituksia antaisi 3,8 (asteikolla 1-5). Tuotekehitystä arvostetaan, kokemusten jakoa muiden Timmi-käyttäjien kanssa toivotaan ja ohjelmistojen käytettävyyteen toivotaan parannuksia.

"Työtehtävät on Timmin avulla saanut tehtyä ihan mukavasti."
"Kiitokset laadukkaasta työstä ja tuotteesta."
"Suositeltu ollaan ja kehuttu kovasti!"
"Itse ei aina osaa hyödyntää kaikkia ohjelman ominaisuuksia, joten muiden Timmi-käyttäjien kanssa käydyt keskustelut ja ajatuksen vaihdot ovat ihan parhaita. Tämä verkostoituminen jäänyt nyt toki vähemmälle, kun koulutukset ovat olleet verkossa."

Ethän epäröi olla yhteydessä, mikäli sinulla on kehitysehdotuksia tai kysyttävää! 

  • Tavoitat myyntimme osoitteesta: myynti@timmi.fi
  • Asiakaspalvelu vastaa tuttuun tapaan osoitteesta: timmi-tuki@timmi.fi

Lataa juttu PDF-tiedostona

Avaa ja lataa tästä
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.
cookies