Timmin tiimissä on sitä tiettyä suomalaista insinöörihenkeä: annetaan tuotteen puhua puolestaan, ei se selittelyjä kaipaa. Tai selitelköön myyntipuolen väki, jos jonkun on pakko.
Kesälomien kynnyksellä meillä on ollut aivan eri meininki! Siitä asti, kun tuotekehitys sai viime viikolla TIMMI X:n ensimmäiset käyttöliittymä-protot julkaistua sisäiseen katselmointiin, on täällä ollut sähköinen tunnelma. Jopa kehityksen Laura, joka tavallisesti on lähinnä rauhoittelemassa markkinoinnin villeimpiä ideoita, kihisi nyt innoissaan:
”Tämä täytyy päästä näyttämään asiakkaille!”

Timmi on palvellut kuntia yli 25 vuotta. Sinä aikana järjestelmästä on tullut monimutkainen: se on räätälöity kattamaan kymmenien kuntien laajat tehtävät ja yksilölliset prosessit yksityiskohtia myöten. Siksi pelkkä julkisivuremontti ei ole ollut järkevästi toteutettavissa.
Nyt me kuitenkin rakennamme koko TIMMI-järjestelmän puhtaalta pöydältä modernilla tekniikalla. Sen ansiosta voimme toteuttaa ne asiat, joita asiakkaat ja me itse olemme vuosien varrella toivoneet.
Pidämme ensimmäisen TIMMI X -webinaarin perjantaina 28.8. klo 13.00-13.45.
Demoamme webinaarissa prototyyppejä loppukäyttäjän ja operatiivisen käyttäjän näkymistä. Tarkoitus on esitellä ideoitamme siitä, miltä esimerkiksi tilan haku ja varaus voisi näyttää - mitään ei ole vielä lyöty lukkoon, vaan haluamme kuulla teidän ajatuksianne ja vaihtaa ideoita kanssanne. Näytämme suunnan, johon olemme menossa, emme valmista lopputulosta.
Tämä webinaari on osa tapaamme tehdä Timmiä: pääset vaikuttamaan siihen, millainen TIMMI X:stä rakentuu.
*PS.* Vielä yksi juttu: TIMMI X on työnimi. Meillä on käynnissä sisäinen ideointikilpailu uuden Timmin nimestä, ja pääsette finaalivaiheessa äänestämään suosikkianne ehdokkaiden joukosta. Tehän sitä logoa joudutte (pääsette!) kuitenkin katselemaan vähintään yhtä paljon kuin mekin.
Rauhallista kesää,
Jani Asikainen
Myyntijohtaja
Timmi Software Oy
jani.asikainen@timmi.fi






